Reklamacje i zwroty

 ZWROTY


1. W przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (nie została wystawiona faktura VAT) kupujący może wnioskować o anulowanie zamówienia. O tym fakcie powinien powiadomić sklep tak szybko jak to możliwe za pomocą maila lub faxu.

2. W przypadku wystąpienia niezgodności towaru z zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie poinformować SKLEP o tym fakcie. SKLEP umożliwi w takim przypadku zwrot towaru lub zaproponuje inne rozwiązanie, np. wyśle inny towar zgodny z oczekiwaniem klienta.

3. Zgodnie z obowiązującym prawem każdy klient ma prawo zwrotu zakupionych towarów  w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zakupu. Zwrot może nastąpić jedynie w następujących przypadkach, gdy:

         1. Produkty nie były wykonywane lub sprowadzone na zamówienie.
         2. Produkty nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
         3. Klient dostarczy produkty na adres korespondencyjny sklepu na własny koszt.

Jeśli została wystawiona faktura VAT, SKLEP wystawi fakturę korygującą.

4. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę - SKLEP. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru.

5. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać na adres korespondencyjny sklepu lub nie odbierać przesyłki.

REKLAMACJE


1. Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa SKLEP. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez SKLEP, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. SKLEP rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.

2. Aby wysłać towar w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do poinformowania SKLEPU e-mailem lub telefonicznie o zwrocie reklamacyjnym. Paczki które nie są oczekiwane, nie będą przyjmowane – wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.

3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.

4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.

5. Towar prosimy przysyłać kompletny.

6. Do przesyłki musi być dołączony pisemny opis uszkodzenia bądź wad.

7. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie dowodu zakupu - np. kopii faktury.

8. Jeżeli dostarczony towar okaże się poprawny i firma nie wykryła problemu, może zostać pobrana opłata za diagnostykę i koszty przesyłki zwrotnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl